sobota, 1 kwietnia 2017


LITERACKIE
PODSUMOWANIE
MIESIĄCA MARCA



       W marcu udało mi się przeczytać 11 i pół książki, co uważam za całkiem dobry wynik. Zdecydowanie mogę stwierdzić, że był to miesiąc należący do Remigiusza Mroza, którego już w styczniu zacząłem czytać. W lutym nie za bardzo był czas, więc zabrałem się za niego w marcu, mam nadzieję w kwietniu będzie dokończony. A oto one

 

1.      Marlon James, Krótka historia siedmiu zabójstw
 
                                                         Źródło: Wydawnictwo Literackie
 

2.      R. Mróz, Ekspozycja
 
                                                Źródło: Wydawnictwo Filia
          

3.      R. Mróz, Przewieszenie
 
                                                Źródło: Wydawnictwo Filia
                                               

4.      M. Niedźwiedzka, Maria Skłodowska Curie
 
                                                  Źródło: Wydawnictwo Pruszyński i spółka
 

5.      Maja Lunde, Historia pszczół
 
                                                         Źródło: Wydawnictwo Literackie

6.      R. Mróz, Trawers
 
                                                    Źródło: Wydawnictwo Filia

7.      R. Mróz, Parabellum. Prędkość ucieczki
     
                                                        
Źródło: remigiuszmroz.pl

8.      R. Mróz, Parabellum. Horyzont zdarzeń
 
 
                                             Źródło: remigiuszmroz.pl           
                                                 

9.      R. Mróz, Parabellum. Głębia osobliwości
 
 
                                                     Źródło: Wydawnictwo Czwarta Strona
 

10.  R. Mróz, Inwigilacja
 
                                                 Źródło: Wydawnictwo Czwarta Strona
                                                 
11.  R. Mróz, Behawiorysta 
 
                                                Źródło: Wydawnictwo Filia
 

W sumie przeczytałem 5780 stron J  Przy czym jednej książki do wczoraj przeczytałem połowę, dziś dokończyłem. Jednak zaliczę ją sobie na konto kwietnia. Tym samym w marcu mam 11 książek i owe pół rozpoczętej.

 

Jeśli chodzi moje TOP 3 marca, oto ono

 

1.    Maja Lunde, Historia pszczół

2.    Remigiusz Mróz, cykl Parabellum

3.    Magdalena Niedźwiedzka, Maria Skłodowska Curie.

O prawie wszystkich wymienionych pozycjach opowiadałem na blogu, tu możecie znaleźć wszystkie recenzje, poza "Parabellum" o którym opowiem już na dniach 

W kwietniu natomiast możecie spodziewać się kontynuacji książek Remigiusza Mroza i Szczepana Twardocha. Na pewno pojawi się Edward Rutherfurd i jego „Nowy York” ( jak się uda to i „Londyn”) oraz „Królewska heretyczka” Magdaleny Niedźwiedzkiej opowiadająca historię królowej angielskiej Elżbiety Wielkiej.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz