piątek, 31 stycznia 2020

MROCZNY PIĄTEK: TBR HORRORY NA ZIMĘ 2019/2020

W prawdzie zostało nam niespełna dwa miesiące do końca kalendarzowej zimy, ale nic nie szkodzi rzucić sobie iście mroźne wyzwanie. 

Jak łatwo zauważyć, jeśli chodzi o realizację czytelniczych TBR - ów, to jestem w tym beznadziejny. Wielkie nadzieje i stracone złudzenia. Jednak w dwóch wypadkach istnieje wyjątek od tej reguły. Pierwszy, to książki polecone przez przyjaciół. Ludzi niezwykle bliskich mojemu sercu, których gusty zawsze pragnę zgłębiać i im po prostu zaufać. Drugi to horror zimowy. Oczywiście w śnieżnych zaspach i na drogach skutych lodem czuję się niczym ryba w wodzie. To sarkazm, bo każdy kto mnie bliżej zna, doskonale wie, jak panicznie boję się typowego zimowego krajobrazu. Stąd zimowe powieści grozy, mocno działają na moją wyobraźnię i straszą, jak nic innego. Tego nigdy nie spalę i mam słabość.

Przed Wami Mroczny TBR Literackiej Podróży, który będę realizował w najbliższych tygodniach i tytuły, które pojawią się w Mrocznym Piątku. 

Łowca snów Stephen King
Terror Dan Simmons
Zimowe nawedzenie Dan Simmons
Dzikie serce Jamey Bradbury 






  Pamiętam Cię Yrsa Sigurdardottir
  Strach  Józef Karika
  Szczelina  Józef Karika
  Ciemność  Józef Karika 
 





 Nawiedzony dom  John Boyne 
 Nie ma wędrowca Wojciech Gunia
 Coś John W. Campbell
 Zimowe dzieci Jennifer McMahon






A jak jest u Was macie pozycje, które koniecznie chcecie przeczytać do 21 marca? Jakie są Wasze plany? Podrzucajcie tytuły i bawimy się wspólnie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz